مرکز دانلود ایرانیان

ارائه نرم افزارهای کاربردی کامپیوتری

مرکز دانلود ایرانیان

ارائه نرم افزارهای کاربردی کامپیوتری

sms

گلچین اس ام اس ها را تقدیم میدارد:


اس ام اس های عید نوروز:


پیشاپیش عیدتان مبارک


نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی

بهاری باش که برویانی …

نوروزت مبارک


عید واقعی از آن کسی است

که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را



عید حقیقی را کسانی درک میکنند

که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر

به آینده لبخند بزنند . . .


در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم

نوروزت مبارک عزیز دل …


نرم نرمک می رسد اینک بهار………تف به قبر روزگار


اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای عید هستید
اگر شیک پوشی را دوست دارید …
با ما تماس بگیرید.


به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..


خواستم برات سبزه عید بفرستم…
گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش
---------------------------------------------

اس ام اس عاشقانه:

      بوق اشغال میزند وقتی شماره ات را در ذهنم می گیرم
      کسی انگار پشت خط است . . .
 ---------------------     
      من از تبار تیشه‌ام، با من غمی هست
      در ریشه‌ام احساس درد مبهمی هست
      جز زخم، این دنیا نخوردم تلخ و شیرین
      آیا در آن دنیا امید مرهمی هست؟
----------------------
      وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد
      گل هایی که شکوفه نمیدن
      حداقل اس ام اس بِدن !
      -------------------------
      دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه / از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه
      دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت / سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه
      ---------------------
      حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست
      حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست
     --------------------------
      ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی
      من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی
      ----------------------------
      بعد از این بگذار قلب بی قراری بشکند / گل نمی روید ، چه غم گر شاخساری بشکند
      کاروان غنچه های سرخ روزی می رسد / قیمت لبهای سرخت روزگاری بشکند
      بیستون کندن فرهاد نه کاری ست شگفت / شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است
      --------------------
      ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز / از دوری تو جام به دستیم هنوز
      در خلوت خود یاد ما باش که ما / در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز
--------------------------------------------
اس ام اس رمانتیک:

      میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی
      جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضی ها از چشمت جاری میشه
      -------------------------
      اگه یه روز چشمات پر اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن. بهت
      قول نمی دم که ساکتت کنم...ولی قول می دم که پا به پات گریه کنم
      -------------------------
      اگه کسی در شهر غم خیابان دوست ، کوچه‌ی محبت پلاک مهر، منزل مونس های شقایق
      را پیدا کرد سلام مرا به اهالی آنجا برساند
      -------------------------
      مگذار تالحظه ها عشق رابه فراموشی بسپارند و فراموشی عشق را احاطه کند پس بیا
      لحظه ها را عاشقانه باش تا عشق لحظه های مارا به فرامو شی نسپارد
      -------------------------
      هیچگاه آخرین نگاهت را فراموش نمی کنم نگاهی سرشار از عشق صمیمیت و محبت
      .امروز سالها از آن روز می گذرد ولی تو هر گز بر نگشته ای ..صدایت در گوشم
      زمزمه می شود و نگاهت در ذهنم مجسم ولی من تو را می خواهم نه خیالت را !!!
      -------------------------
      گلی که در دست داشتم پژمرد. من گریستم او پژمرد. او گریست باغ ها پژمردند.
      خداوند گلی دیگر به دستانم سپرد ولی تو همچنان می گریی؟ چرا؟
      -------------------------
      ای کاش همدم تنهاییم قلب بارانی تو باشد تا اینگونه در گرداب غم و اسارت بی
      تو بودن اسیر نباشم ای همدم تنهایی رویاهایم بیا و مرا رها کن بیا و مرا به
      قصر پاکان ببر
      -------------------------
      دوستی یه حادثه و جدایی قانون است. بیایید حادثه آفرین و قانون شکن باشیم!
      -------------------------
      سوگند به جز حضور تو هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام حتی عشق را
      -------------------------

      باور کن گلایه از تو نیست تو خوبتر از انی که گلایه از تو باشد گلایه از خودم
      و ویرانه های قلب خودم است که ذره ذره فرو میریزند واینک احساس میکنم جز
      ویرانه ای از من باقی نیست
      -------------------------
      خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را می شناسی قبل از آن که
      شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد.
      -------------------------
      شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص
      مناسب را . به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی.
      -------------------------
      زندگی چون گل سرخی است پر از برگ و پر از عطر و پر از خار یادمان باشد اگر گل
      چیدیم عطر و خار و گل و برگ همه همسایه دیوار به دیوار همند
      صفای اشک آهم داده این عشق
      دل دور از گنا هم داده این عشق
      دو چشمونت یه شب آتش به جون زد
      خیال کردم پناهم داده این عشق
      -------------------------
      چون غنچه ء گل قرا به پرداز شود
      نرگس به هواى مى قدح ساز شود
      فارغ دل آن کسى که ماند حباب
      هم در سر میخانه سر انداز شوی
      -------------------------
      آن کیست که بی‌جرم و گنه زیست؟ بگو بی‌جرم و گناه در جهان کیست؟ بگو
      من بد کنم و تو بد مکافات کنی پس فرق میان من تو چیست؟ بگو
      ------------------------
      چنان عاشق چنان دیوونه حالم
      که می خوام از تو و از دل بنالم
      هنوزم با همین دیوونه حالیم
      یه رنگم، صادقم، صافم، زلالم
      -------------------------
      ای مایه‌ی اصل شادمانی غم تو
      خوشتر ز حیات جاودانی غم تو
      از حسن تو رازها به گوش دل من
      گوید به زبان بی‌زبانی غم تو
      -------------------------
      بی تو گلشن چو زندونه به چشمم
      گلستون آذر ستون به چشمم
      بی تو آرام و عمر زندگانی
      همه خواب پریشونه به چشمم
      بابا طاهر
      -------------------------
      غم عشقت ز گنج رایگان به
      وصال تو ز عمر جاودان به
      کفی از خاک کویت در حقیقت
      خدا دونه که از ملک جهان به
      -------------------------
      وقت سحر است خیز توای مایه ناز
      نر مک نرمک باده خورو چنگ نواز
      کانان که به جایند نپایند بسی
      وآنان که شدند کس نمی آید باز
      خیام
      -------------------------
      گر بر فلکم دست بدی چون یزدان
      برداشتمی من این فلک را ز میان
      از نو فلکی دگر چنان ساختمی
      کازاده بکام دل رسیدی آسان
      خیام
      -------------------------
     اگر خواهم غم دل با تو گویم جا نمی یابم

      گر جایی پیدا کنم تو را تنها نمی یابم
      اگر جایی کنم پیدا تو را تنها یابم
      ز شادی دست و پا گم می کنم خود را نمی یابم
      -------------------------

      جهان بی‌وفا زندان ما بی
      گل غم قسمت دامان ما بی
      غم یعقوب و محنت‌های ایوب
      همه گویا نصیب جان ما بی
      بابا طاهر
      -------------------------
      دلی دارم در آتش خانه کرده
      میان شعله ها کاشانه کرده
      دلی دارم که از شوق وصالت
      وجودم را زغم ویرانه کرده
      -------------------------
      جز نقش تو در نظر نیامد ما را
      جز کوی تو رهگذر نیامد ما را
      خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت
      حقا که به چشم در نیامد ما را
      حافظ
      -------------------------
      زخون دل به نعشت گل فشانم
      کنار جسم مجروحت بمانم
      زخون حنجرت گیرم وضویی
      به زخم پیکرت قرآن بخوانی
-------------------------
      کنار چشمه ای بودیم در خواب
      تو بـا جامی ربـودی ماه از آب
      چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا
      تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب
      -------------------------
      تو از دشت وفا یاد مرا گیر
      سراغ داغ فریاد مرا گیر
      قدم نه در کویر دیدگانم
      ازین نامردمان داد مرا گیر
      -------------------------
      تا شمع تو افروخت پروانه شدم
      با صبر ز دیدن تو بیگانه شدم
      در روی تو بیقرار شد مردم چشم
      یعنی که پری دیدم و دیوانه شدم
      مولوی
      -------------------------
      دل تنگم ز سنگ غم شکسته
      به تیغ نا مرادی گشته خسته
      ببین از دوریت ای نا زنینم
      غبار حسرتم بر دل نشسته
      محمود شاهرخی
      -------------------------
      بود غم در دلم بسیار بسیار
      نمی پرسی که چونی ای دل افگار
      اگر پرسی برایت می شمارم
      غم دل را چو نی با ناله زار
      محمود شاهرخی
      -------------------------
      ای روی تو آرزوی دیرینه‌ی ما
      جز مهر تو نیست در دل و سینه‌ی ما
      از صیقل آدمی زداییم درون
      تا عکس رخت فتد در آیینه‌ی ما
      عراقی
      -------------------------
      تا با توام، از تو جان دهم آدم را
      وز نور تو روشنی دهم عالم را
      چون بی‌تو بوم، قوت آنم نبود
      کز سینه به کام خود برآرم دم را
      عراقی
      -------------------------
      فریاد که سوز دل بیان نتوان کرد
      با کس سخن از داغ نهان نتوان کرد
      اینها که من از جفای هجران دیدم
      یک شمه به صد سال بیان نتوان کرد
      وحشی بافقی
      ------------------------
      دردی است مرا به دل دوایم بکنید
      گرد ســــر آن شــــوخ فدایم بکنید
      دیـــوانه‌ام و روی به صحــــــرا دارم
      زنجـــــیر بیارید و به پایم بکنیـــــد
      "خاقانی"
      -------------------------
      خورشید رخا، ز بنده تحویل مکن
      این وصل مرا به هجر تبدیل مکن
      خواهی که جدا شوی ز من بی‌سببی؟
      خود دهر جدا کند، تو تعجیل مکن
      عراقی
      -------------------------
      هر آنچه دارمی در پات ریزم/ میان عاشقان یکباره خیزم
      و با فریاد و سوز و آه و ناله /بگویم دوستت دارم عزیزم
      -------------------------
      بلا رمزی زبالای تو باشه
      جنون قِسمی ز سودای تو باشه
      به صورت آفرینم این گمانه
      که پنهان در تماشای تو باشه
      "بابا طاهر"
      -------------------------
      شهیدان را به نوری ناب شوییم
      درون چشمه ی مهتاب شوییم
      شهیدان همچو آب چشمه پاکند
      شگفتا آب را با آب شوییم
 ------------------------------
      اس ام اس عاشقان:

      زندگی مرگ است و مرگ است زندگی ...
      پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی ...
      ***
      تنها بنایی که اگر بلرزد ، محکمتر می شود ، دل است
      ***
      یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که یادم
      بیاری که همیشه به یادتم. یادت هیچ وقت از یادم نمی ره. اینو یادت باشه
      ***
      کاشکی مانیتورت بودم همیشه رخ به رخت بودم ...
      کاشکی که کیبوردت بودم همیشه زیر انگشتات بودم ...
      کاشکی که هدفونت بودم همیشه در گوشت بودم ...
      کاشکی که موست بودم همیشه تو مشتت بودم ...
      کاشکی پسووردت بودم همیشه توی فکرت بودم ...
      ***
      دنیا را بد ساخته اند ...
      کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ...
      کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری ...
      اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ...
      به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند ...
      و این رنج است ...
      (دکتر علی شریعتی)
      ***
      در سکوت می توان نگاه را معنا کرد و آن را با عشق به دل پیوند زد
      می توان بهار را به دیدار برگهای خزان زده برد
      و برای رازقی های امید از عطر دوست داشتن گفت
      می خواهم سکوت کنم و تنها به حرف نگاهت گوش کنم
      ***
      بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند
      قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
      بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند
      تارموی توست اما ریشه ی عمر من است
      ***
      عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
      بلکه گذاشتن سدی در برابر رودیست که از چشمانت جاریست.
      عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
      بلکه پنهان کردن قلبی ست که به اسفناک ترین حالت شکسته شده
      ***
      آغاز کسی باش که پایان تو باشد
      ***
      دردی که من از تو دارم در دل
      دل داتد و من دانم و من دانم و دل
     ***
      من به یک هراس
      همیشه طرحهای ساده و سایه های باران خورده ام را
      بی دلیل بر باد داده ام
      بعد از این دیگر
      نه به خواب قاصدکی تعبیر خواهم شد
      و نه به اعتبار چند خیال رنگ و رو رفته
---------------
      اس ام اس فلسفی و عرفانی

      به خاطر داشته باش دست نیافتن به آنچه می جویی گاه یک شانس بزرگ است . . .
----------------
      پیش بی درد دمی صحبت از درد مکن / شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن
      مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست / تکیه بر کوه کن و تکیه به نامرد مکن
      .-----------
      چه تلخ است دیدین آنان که شیرینی را بیشتر از تلخی دوست دارند
      در حالی که از شیرینی تلخی نا آگاهند  . . .
      اگر محبت به شما اشاره میکند ، به دنبالش بروید . . .
------------------
      مشکلی که با پول حل شود ، مشکل نیست ، هزینه است . . .
      نوشته شده در تاریخ چهارشنبه هجدهم خرداد 1390 توسط محمدباقرآرشیو نظرات
      اس ام اس عاشقانه 1
--------------
      از جلوی گل فروشی رد میشدم دیدم قشنگترین گلش نیست , نگران شدم , پس تو
کجایی؟
      ***
      عشق می ورزیم چرا که او نخست به ما عشق ورزید چرا که خدا عشق است
      ***
      فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن
      به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن
      ***
      دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم
شوی

      ***
      فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم
      را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب
      می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد
      ***
      اگه سهم من از این همه ستاره فقط سو سوی غریبی است , غمی نیست . همین انتظار
      رسیدن شب برایم کافی است.
      ***
      ابر بارنده به دریا می گفت من نبارم تو کجا دریایی , در دلش خنده کنان دریا
     گفت ابر بارنده تو خود از مائی
      ***
      ستاره به چشم کوچک می نماید , اما این گناه چشم است نه کوچکی ستاره ,
      درستهایی که کمک میرسانند , مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند.

      ***
      برای عشق تمنا کن ولی خار نشو.
      برای عشق قبول کن ولی غرورت را از دست نده.
      برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
      برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.
      برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن.
      برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر.
      برای عشق وصال کن ولی فرار نکن.
      برای عشق زندگی کن ولی عاشقانه زندگی کن.
      برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش.
      برای عشق خودت باش ولی خوب باش.
      ***
      عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی . عشق نمی پرسه اهل
      کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی .عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط
      میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته . عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط
      میگه: همیشه با منی . عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم
      ***
      گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت:چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام
      انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود
      ***
      آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
      از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم
      تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم
      شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم
      ***
      آسمون به ماه میگه: عشق یعنی چی؟
      ماه میگه: یعنی اومدن دوباره‌ی تو
      ماه میگه؟ تو بگو عشق یعنی چی؟
      آسمون میگه : انتظار دیدن تو

      ***
      انسان با سه بوسه تکمیل می شود 1-بوسه مادر که با آن با یه عرصه خاکی می
      گذاری 2- بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی 3- بوسه خاک که با ان با به
      عرصه ابدیت می گذاری

      ***
      با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو
      را به بهشت بازگرداند

      ***
      زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود تا چه گوید دل من,عقل نالید کجا
      حل شود مشکل من , مرگ خندید در خانه ی ویرانه ی من.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اس ام اس مذهبی:
   
      اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
      اس ام اس  ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)
      اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
------------------
      ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک
      ماه میلاد سه پرچم دار عشق
      دلبر و دلداده و دلدار عشق
      ماه میلاد سه ماه عالمین
      سید سجاد و عباس و حسین(ع)
      سه نور آمد به عالم پر ز احساس
      معطر هر سه از عطر گل یاس
      سه نور تابناک آسمانی
      حسین بن علی ، سجاد و عباس
      --------------------------------
      دامن علقمه را عطر گل یاس یکی است
      قمر بنی هاشمیان در همه ناس یکی است
      سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
      نام زیبای اباصالح و عباس یکی است
      ------------------------------------
      شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
      عطر نفس بقیه الله آمد
      با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
      یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
      --------------------------------------
      میلاد گل رسول و زهرا و علی است / زیرا که جهان خجسته زین نور جلی است
      ما را دگر از روز جزا بیمی نیست / چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است
      ---------------------------------------
      پیامک تولد حضرت ابوالفضل العباس (ع)
      اَلسّلامُ علیکَ ایُّها العبدُ الصّالحُ المطیعُ للهِ وَ لِرسولهِ و
      لِأمیرِلمؤمنینَ وَ الحسنِ و الحسینِ
      امشب شب میلاد علمدار حسین است
      میلاد علمدار وفادار حسین است
      گر بود علی محرم اسرار محمد
      عباس علی محرم اسرار حسین است
      -------------------
      فرزند دلیر حیدر آمد
      عباس امیر لشکر آمد
      می خواست نشان دهد ادب را
      یک روز پی از برادر آمد
      -----------------
      دو ماه از دو افق در دو شب تجلّی کرد
      یکی شهنشه دوران، یکی امیر سپاهش
      دو گوهر از دو صدف از دو بحر گشت نمایان
      یکی چراغ هدایت، یکی معین و گواهش
      یکی حسین و یکی ناصر حسین، ابوالفضل
      که جان خویش به کربلا بداد به راهش
      -------------
      روشنگر آفتاب،عباس آمد
      تفسیر زلال آب،عباس آمد
      خیزید،گل آرید و گل افشانید
      زیرا که گل بوتراب،عباس آمد
       ----------
      میلاد مسعود اباالفضل جوان است
      هنگام شادی و سرور شیعیانست
      از دامن ام البنین ماهی عیان است
      کز روی وی شرمنده ماه آسمانست
      ----------------
      چه عباس آنکه در حشمت امیر راستین آمد
      چه عباس آنکه از همّت پناه مسلمین آمد
      چه عباس آنکه از اصل و نسب از دوره هاشم
      چو جان مرتضى و حُسن خیرالمرسلین آمد
     -------------- 
      نیستم لایق کنم مدح و ثنایت یا ابو الفضل
      از ازل مدح تو را گفته خدایت یا ابو الفضل
      مصطفی-ص را جان نثاری، مرتضی را یادگاری
      جان من، جان جهان بادا فدایت یا ابو الفضل
       ---------------------
      ای تجلای نور در سینا
      ید بیضای توست با موسی
      حق نوشته ست با خطی از نور
      روی درگاه جنّت الاعلی
      در بهشتم بهار عباس است
      صاحب الاختیار عباس است
       ----------------
      آلاله نو دمیده چیدن دارد
      آواز فرشتگان شنیدن دارد
      میلاد حسین است و ابوالفضل و علی
      یک ماه و دو آفتاب دیدن دارد
      زیرا که گل بوتراب،عباس آمد
       -----------
      ای دست تو، دستگیر عالم
      وی در رخ تو علی مجسم
      دریای عمیق مهربانی
      تمثال علی، علی ثانی
      مرآت حسین مظهر عشق
      گل واژه ی ناب دفتر عشق
      ای عبد خدانما، اباالفضل
      دریاب دمی مرا ابا الفضل
      --------------------
      هر گل خوشبو که گل یاس نیست
      هر چه تلألو کند الماس نیست
      ماه زیاد است و برادر بسی
      هیچ یکی حضرت عبـاس نیست
       -----------------
     کریم باوفا، آقا ابوالفضل
      خداوند سخا، آقا ابوالفضل
      دلی دارم که نذر مرقد توست
      ببر تا کربلا، آقا ابوالفضل!
       --------------
      چهارم شعبان ، روز شکفتن گل معطر ابالفضل (ع) بر شاخسار اهل‏بیت (ع) مبارک
      باد
      ----------------
      عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد،
      شجاعت را
      تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد. میلادش مبارک.
       ----------------
      میلاد اباالفضل(ع)، ماهتاب شب های غریبی حسین(ع) و اسوه باشکوه جانبازی مبارک
      باد.
       ---------------
      مبارک باد نورانیت خانه هایی که در سایه شمع وجود جانبازان، ذرّه ذرّه به
      آسمان نزدیک تر می شوند.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       -----------------
      جانباز، آلبوم تماشایی خاطرات سرخی است که از دلاورمردی های
      عباس گونه های وطن، به جا مانده است.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       ------------------
      کوله بار زخمتان، در روز میلاد اباالفضل(ع)، سرشار از نسیم شفاعت و عنایت
      باد.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       -----------------------
      ای جانباز! فراتِ جان تو، سقّای خیمه های تشنگان وطن بود تا امروز، در سایه
      امن ایمان،
      عبّاس(ع) را در آیینه چهره تو ببینیم.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       ------------------
      جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار، شکوه زخم و زیبایی و تصویرگر ایمانند.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       ------------------
      جانباز یعنی قلّه وارستگی در اوج شکستگی و زیستن بدون دل‌بستگی.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
      -------------------
      روز جانباز، یادآور سال های آتش به جانی شقایق ها، گرامی باد.
       --------------------------
      جانباز، با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس(ع) را در کربلا بیدار می کند.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
      ------------------------
      جانباز، شعله ای از جان اباالفضل(ع) است که شمع ایمان را در زمانه خود روشن
      نگه می دارد.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد. 
      ای جانباز! زخم تنت ستاره دنباله داری است که یادآور نادیده های آسمان
      کربلاست.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       -----------------------
      جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند؛ خاطرات مجسّم سال هایی که درهای
      آسمان
      به روی عاشقان باز بود و فرشتگان در آسمانِ زمین گرم گلچینی بودند.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
       ------------------
      سلام بر تو ای جانباز که زیباترین فرصت پرواز را در بال های شکسته ات می توان
      یافت.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.
      ----------------
      جانباز، زخمی ترین غزل دیوان عشق است که در فضای ایثار منتشر می شود.
      ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز مبارک باد.

 
     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد